سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تکنولوژی روز

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خرید کیف لپ تاپ

بهترین کیف های لپ تاپ باعث حمل و نقل وسایل شخصی شما - البته از جمله لپ تاپ شما - می شود. چه بخواهید به مدرسه بروید و چه به محل کار خود بروید ، بهترین کیف های لپ تاپ مناسب سفر و جادار هستند تا تمام موارد ضروری قابل حمل شما را ذخیره کنند. اکنون ما لیستی از بهترین کیف های لپ تاپ را که نیازهای روزمره شما را برآورده می کند گرد آورده ایم.

 

بهترین کیف لپ تاپ چیست؟


eak Design Everyday Messenger بهترین کیف لپ تاپ است. کارشناسان کیف Peak Design Everyday Messenger را آزمایش کردند و آن را یکی از بهترین کیف های لپ تاپ لقب دادند.
شیک ، راحت و دارای بند قابل تنظیم است. جداکننده های داخلی کیف یک منطقه دنج و مناسب را برای پر کردن لپ تاپ شما فراهم می کند. مدل های مختلفی از این کیف وجود دارد. مدل 15 اینچی می تواند بیشتر لپ تاپ ها را به اندازه یک مک بوک پرو 15 اینچی در خود جای دهد. 

 

بهترین کیف های لپ تاپ

1. Peak Design Everyday Messenger
2. Herschel Supply Co. Pop Quiz Backpack
3. Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version Laptop Backpack
4. Timbuk2 Spire
5. Solo Duane Laptop/Briefcase Hybrid
6. Mancro Anti-Theft Backpack
7. eBags Professional Slim Laptop Backpack
8. AmazonBasics Shoulder Bag Carrying Case
9. Samsonite Gridlok Backpack
10. HP Envy Urban Backpack

1. Peak Design Everyday Messenger

Peak Design یکی از خوب ترین محصولات موجود در بازار امروز است. بسته شدن مغناطیسی MagLatch آن مانند جادو عمل می کند و از ایمن بودن کیف شما اطمینان حاصل می کند. همچنین ، تقسیم کننده های قابل انعطاف قابل تنظیم آن به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی خود را طوری تنظیم کنید که کاملاً با اولویت های شخصی مطابقت داشته باشد.

خرید کیف لپ تاپ

 

2. Herschel Supply Co. Pop Quiz Backpack

محفظه اصلی جذاب این کیف دارای یک آستین لپ تاپ با پوشش پشم گوسفند است که می تواند سیستم های تا 15 اینچ را در خود جای دهد. طراحی همه کاره آن با کیفیت ساخت با دوام و همچنین چندین جیب ذخیره سازی و سازمان دهنده که دسترسی به وسایل در حال حرکت را بدون وقفه برجسته می کند ، برجسته شده است.

بهترین کیف لپ تاپ

 

3. Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version Laptop Backpack


Swissgear 1900 جزء بهترین کیف های لپ تاپ قرار دارد زیرا این یک کیف مناسب TSA است که می توانید به راحتی زیر صندلی هواپیما خود قرار دهید. همچنین می تواند بدون دردسر در تبلت 13 اینچی شما قرار گیرد.
Swissgear 1900 نیز به دلیل کیفیت بالا و طراحی پلی استر مقاوم یکی از بهترین کیف های لپ تاپ ما است. این بهترین کیف لپ تاپ همچنین برای نظم بخشیدن به وسایل شخصی شما ، چه خودکار ، پوشه ، کتاب و موارد دیگر ، بسیار عالی است.

خرید بهترین کیف لپ تاپ

 

4. Timbuk2 Spire


لپ تاپ ها سرمایه گذاری بزرگی هستند ، به همین دلیل شما هرگز نمی خواهید آنها را در شرایط سخت محیطی مانند باران یا برف حمل کنید. با TimBuk2 Spire ، یک کیف مدرن به دست می آورید که دارای یک رولتپ ضد آب یکپارچه برای جلوگیری از نشت آبزی در کیف شما و آسیب رساندن به وسایل شخصی است. این کیف متناسب با یک لپ تاپ 15.6 اینچی مک بوک طراحی شده است و دارای یک جیب iPad جداگانه ، همراه با جیب های داخلی و خارجی برای سایر لوازم الکترونیکی دستی است.

کیف لپ تاپ با کیفیت

 

5. Solo Duane Laptop/Briefcase Hybrid


Duane Convertible ممکن است مانند یک کیف استاندارد کیف به نظر برسد ، اما هنگامی که آن را به پهلو می چرخانید ، اسرار آن فاش می شود. حامل ترکیبی Solo در هنگام خستگی بازوها به یک کوله پشتی تبدیل می شود. اگر یک MacBook Pro یا Dell XPS 15 15.6 اینچی دارید ، می توانید آنها را در محفظه پر شده کیف قرار دهید ، در حالی که تعداد انگشت شماری از محصولات فن آوری دیگر را می توان در یک جیب بزرگ جلو سازماندهی کرد. حتی یک جیب جیب دسترسی سریع برای تلفن ، کلیدها و کیف پول شما وجود دارد.

در این مقاله برای شما 5 نوع از بهترین کیف های لپ تاپ را به شما معرفی کردم و در آینده 5 کیف لپ تاپ بعدی را به شما معرفی می کنم. همچنین اگر مایل به خرید کیف لپ تاپ هستید می توانید به لینک های زیر بروید.

https://techsoo.com/product-category/laptop-accessories/laptop-bag/

https://www.digikala.com/search/category-laptop-bag/