سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تکنولوژی روز

صفحه خانگی پارسی یار درباره

گزارشی در مورد گوشی Samsung Galaxy A72

طبق گزارشی ، Samsung Galaxy A72 اولین تلفن هوشمند شرکت سامسونگ با تنظیم پنج دوربین خواهد بود. گفته می شود این تلفن در نیمه اول سال 2021 منتشر خواهد شد. تنظیمات دوربین پنتا در یک گوشی پرچمدار سامسونگ آغاز نمی شود ، بلکه در عوض در Galaxy A72 ، تلفنی که انتظار می رود قیمت آن در بخش متوسط باشد آغاز می‌شود. Galaxy A72 جانشین Galaxy 71 خواهد بود که اوایل سال جاری عرضه شد.

نشریه The Elec کره جنوبی گزارش داد که Galaxy A72 با استناد به منابع صنعت از دوربین پنتا برخوردار است. در این گزارش آمده است که این تنظیمات از یک تیرانداز اولیه 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی ، یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی برخوردار است. طبق گزارش ، گلکسی A72 سامسونگ همچنین دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو است. علاوه بر این ، گزارش می گوید که Galaxy A52 در کنار Galaxy A72 راه اندازی خواهد شد. این اسمارت فون مانند دوربین قبلی Galaxy A51 از دوربین های عقب چهارگانه بهره می برد.
البته
سامسونگ گلکسی اس 72 اولین گوشی با تنظیم دوربین پنتا نخواهد بود. نوکیا 9 PureView در حال حاضر از تنظیم پنج دوربین برخوردار است.

طبق این گزارش ، پیش بینی می شود از سال آینده تعداد ماژول های دوربین سامسونگ برای تلفن های هوشمند افزایش یابد. طبق گزارش های قبلی ، Galaxy A72 یکی از گوشی های سری A است که دارای لرزشگیر نوری (OIS) است. گفته می شود سامسونگ قصد دارد سال آینده فناوری OIS را به مدل های سطح بالای Galaxy A برساند. سیستم OIS با ترفندهای سخت افزاری و نرم افزاری تخصصی به تلفن این امکان را می دهد تا تصاویر واضح تری را در استفاده دستی ثبت کند که در غیر این صورت تاری را ایجاد می کند.

در روز های آینده اگر اطلاعات جدید در مورد گوشی A72 سامسونگ به دستم رسید حتما برای شما در یک مقاله دیگه میزارم.