سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تکنولوژی روز

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی بهترین قاب های گوشی در سال 2020

    نظر

از تلفن هوشمند خود در برابر ضربه و خراش با یکی از بهترین قاب های موبایل محافظت کنید

بهترین قاب گوشی


خرید بهترین قاب گوشی که از پس هزینه های آن برمی آیید ، همیشه حرکت خوبی است. بسیاری از جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار اکنون از مواد ساخت شیشه ساخته شده اند و صدها داستان ترسناک دارند - بنابراین اگر می خواهید از یک فاجعه جلوگیری کنید ، باید از دستگاه خود با قاب مناسب تلفن محافظت کنید. خوشبختانه ، اگر شما صاحب جدید افتخار یکی از بهترین تلفن های دوربین امروزی هستید ، گزینه های زیادی برای ایمن نگه داشتن آن وجود دارد ، از قاب های تلفن بسیار باریک که طراحی دستگاه شما را نشان می دهد تا پوسته های ناهموار و بزرگ که می توانند سالم بمانند.  و اگر یک مورد مناسب را انتخاب کنید ، حتی ممکن است دوربین گوشی شما را بهبود بخشد.

بهترین قاب های گوشی در سال 2020

صفحه های شیشه ای خرد شده یکی از رایج ترین تصادفاتی است که برای گوشی های هوشمند رخ می دهد. به احتمال زیاد اگر دستگاه خود را بیندازید این اتفاق می افتد.
حداقل ، شما به یک قاب تلفن نیاز دارید که از مواد جاذب شونده مانند سیلیکون یا لاستیک استفاده کند و از گوشه ها محافظت کند. اگر احساس اعتماد به نفس می کنید ، یک کیف تلفن باریک و بدون مانع از مارکی مانند Peel ممکن است تمام نیاز شما باشد.


باین حال بهترین راه برای جلوگیری از شکستگی صفحه نمایش و دوربین و بدنه ، خرید کیف محافظ تلفن سخت تر است. برای این منظور ، ما فکر می کنیم بهترین قاب محافظ گوشی ، سری Defender از OtterBox است که از یک طرح لایه لایه و با دوام برای دفاع بهتر در برابر قطره ها و ضعف ها برخوردار است.


در نهایت ، بهترین قاب گوشی برای شما به آنچه از تلفن هوشمند خود می خواهید بستگی دارد. آیا می خواهید شیک تر باشد یا ایمن تر؟ در ادامه با ما همراه باشید.

خرید قاب گوشی جدید

1-Spigen Neo Hybrid


Spigen یکی از بزرگترین اسامی در محافظت از تلفن های هوشمند است و به راحتی می توان فهمید که چرا سری Neo Hybrid آن یکی از محبوب ترین قاب های گوشی این شرکت است. با افزایش جذب شوک ، طراحی باریک و ساختار دو لایه برای محافظت بیشتر ، Neo Hyrid به اندازه برخی موارد دیگر ، حجم انبوهی را به تلفن دوربین شما اضافه نمی کند ، اما محافظت روزانه برای شما بیشتر خواهد بود.

همچنین لاستیک آن از بافتی ساخته شده است که هنگام عکسبرداری موبایل از دست شما نمی افتد.

خرید بهترین قاب گوشی 2020

 

 2- OtterBox Defender Screenless edition


وقتی صحبت از قاب محافظ گوشی می شود ، Otterbox Defender تقریباً به همان اندازه جامع است. طرح چند لایه به شما محافظت در برابر گرد و غبار ، افت و خراش می دهد ، در حالی که یک لایه داخلی پلی کربنات تقویت شده و یک سیلیکون بیرونی ضخیم دارد که ضربه را جذب می کند. روکش های درگاه مانع از آلودگی جک ها و پورت ها می شود و پشت لاستیکی یک برش خوب از دوربین ایجاد می کند که هنگامی که تلفن دوربین خود را روی یک سطح صاف قرار می دهید از لنزهای برجسته محافظت می کند.

خرید بهترین کاور گوشی

3- OtterBox Symmetry


OtterBox بیشتر به دلیل محافظت قوی شناخته شده است. سری OtterBox Symmetry این شرکت ، یک کاور سبک تر و یک طراحی نازک تر را ارائه می دهد که در قسمت محافظ خیلی سست نمی شود.
کیفیت ساخت بسیار عالی است که ساخته شده از یک لاستیک داخلی مصنوعی با پوسته بیرونی پلی کربناتمی باشد.

خرید کیف گوشی

 

4- Shieldon iPhone Case

چرا در یک قاب گوشی که دو برابر کیف پول است سرمایه گذاری نکنید؟
قاب گوشی شیلدون دارای سه اسلات کارت بانکی و یک محفظه اسکناس داخلی برای ذخیره اسکناس و رسید است.
در همین حال ، پایه ایستاده ای نامرئی وجود دارد که می تواند برای نمایشگر تلفن هندزفری استفاده شود.

قاب محافظ تلفن شیلدون دارای یک بسته مغناطیسی پنهان است که برای کمک به ایمن نگه داشتن اشیا valu با ارزش شما طراحی شده است ، در حالی که از فناوری محافظ RFID برای محافظت از کارتهای شما در برابر اسکن غیر مجاز استفاده شده است.

در بالا بهترین قاب های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید قاب و کیف گوشی را دارید می توانید از لینکهای زیر آن ها را مشاهده و خریداری کنید.

https://www.amazon.com/Cell-Phone-Cases/b?ie=UTF8&node=3081461011

https://techsoo.com/product-category/mobile-accessories/case-and-cover/

https://techsoo.com/product-category/mobile-accessories/case-and-cover/

https://masterkala.com/Cover